FAQ - Alles wat je moet weten
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen, verzenden, betalen en retourneren in onze online shop. Als je toch nog hulp nodig hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.
Wanneer u een artikel en maat hebt gekozen, kunt u het via de knop “In winkelwagen” toevoegen aan uw winkelwagen. Klik rechtsboven op het winkelwagen-icoon om naar uw overzicht te gaan. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze daar invoeren.
Via de knop “Afrekenen” begint u het bestelproces. U kunt inloggen met een bestaand account of als gast bestellen. In beide gevallen vult u de verplichte velden in en klikt u op “Volgende”.
Kies vervolgens uw betaalmethode en verzendwijze. Klik opnieuw op “Volgende” om uw besteloverzicht te bekijken. Na het accepteren van de algemene voorwaarden en het herroepingsrecht, voltooit u uw bestelling met “Bestelling plaatsen”. U kunt het proces op elk moment afbreken via “Terug naar de shop”.
U kunt uw bestelling ook telefonisch plaatsen. Voor de verwerking is het wel noodzakelijk dat u een e-mailadres opgeeft.
Hier vindt u een overzicht van alle mogelijke betaalmethoden.
Uw factuur ontvangt u per e-mail zodra uw bestelling is verwerkt. Als u geen gastaccount gebruikt, kunt u deze ook bekijken in uw klantaccount onder “Bestellingen”. Klik op “Details weergeven” om de PDF te openen.
U kunt via de volgende link een Voucher vanaf €25 kopen. Kies het gewenste bedrag in stappen van €25.
In de laatste stap van het bestelproces kunt u uw persoonlijke kortingscode invoeren en bevestigen. De aangepaste prijs wordt dan direct weergegeven.
Informatie over verzendkosten vindt u hier: Verzendkosten.
Voor op voorraad zijnde artikelen bedraagt de levertijd binnen Duitsland 1–3 werkdagen. Voor andere EU-landen en daarbuiten 10–14 dagen.
Ja, via DHL. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer.
Passen de schoenen niet? Geen probleem. U kunt uw schoenen binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren – mits ze alleen binnenshuis gepast zijn, zoals u dat in een winkel zou doen.
Neem binnen twee weken na ontvangst van uw schoenen contact met ons op via e-mail (info@think-schoenen-online.nl) of telefonisch (0800 022 50 35 gratis vanuit Nederland of tel. +49-2043-95719134 vanuit België).
U ontvangt van ons per e-mail een ‘port betaald’ retourlabel voorzien van ons adres. Dit kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vul alstublieft ook het retourformulier in (meegeleverd in de schoenendoos). Daarna geeft u het pakket af bij een postkantoor (PostNL in Nederland, Bpost in België).
De retourkosten zijn voor onze rekening. (Het recht van retour vervalt niet wanneer u van tevoren geen contact met ons opneemt, maar de portokosten zijn dan wel voor uw rekening.)
Uitvoerige informatie over de herroeping van uw aankoop vindt u onder Verzending en retour.
Neem vooraf contact op met onze klantenservice. Wij sturen u dan een gratis retourlabel per e-mail.
Voor retourzendingen buiten de EU betaalt u zelf de verzendkosten.
Zodra uw retour is ontvangen, wordt het bedrag meestal dezelfde dag nog teruggestort op de gebruikte betaalmethode.
Goed onderhoud verlengt de levensduur van uw schoenen. Lees onze uitgebreide onderhoudstips.
Gebruik onze maattabel om uw juiste maat te bepalen.
U kunt ons bereiken via e-mail op info@think-schoenen-online.nl of telefonisch via 0800 - 02250-35 (ma–vr, 09:00–17:00).
Ja, u kunt ook ons contactformulier gebruiken. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Klik rechtsboven op het account-icoon op onze website. Daar kunt u uw adres of betaalvoorkeuren wijzigen. Klik daarna op “Wijzigingen opslaan”.